Yakult heeft zijn hoofdsponsorship met het Nederlands Philharmonisch Orkest/Nederlands Kamerorkest verlengd met vijf jaar. Hiermee blijft Yakult Europe eenn van de belangrijkste ambassadeurs van klassieke muziek in Nederland. Yakult Europe is al sinds 1993 hoofdsponsor van het orkest en dit jaar wordt het jubileumjaar gevierd.
Rob Streevelaar, algemeen directeur Nederlands Philharmonisch Orkest: 'We zijn verheugd dat we onze duurzame en vriendschappelijke relatie met Yakult mogen voortzetten. Mede dankzij het partnership met Yakult waren wij in de afgelopen jaren in staat de kwaliteit van onze orkesten verder te ontwikkelen en kunnen wij ook het komend seizoen een veelzijdig en voor iedereen toegankelijk programma bieden.’
Het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest ging in 1993 de relatie met Yakult Europe aan. De zaal in de NedPhO-Koepel in Amsterdam-Oost, waar het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest repeteert, draagt sinds 2012 de naam Yakult Zaal. Die naam is overgenomen van de gelijknamige zaal in de Beurs van Berlage, waar het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest tot 2012 was gevestigd.
25 jaar hoofdsponsor
Dit jaar staat in het teken van het 25-jarig jubileum van de relatie tussen Yakult en het Nederlands Philharmonisch Orkest annex Nederlands Kamerorkest. Als blijk van waardering van de goede relatie doet het orkest iets bijzonders voor de vestigingsstad van Yakult Europe: vanuit zijn programma voor talentontwikkeling gaat het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest het Almeers Jeugd Symfonie Orkest ondersteunen.
(Bron: MarketingTribune)
Sponsoring