Webinar Succesvol donateurgericht ondernemen

Nederland Filantropieland organiseert samen met de Toekomst van Fondsenwerving een webinar over succesvol donateurgericht ondernemen.
Nederland Filantropieland organiseert samen met de Toekomst van Fondsenwerving een webinar over succesvol donateurgericht ondernemen.
20 februari 2018

Nederland Filantropieland organiseert samen met de Toekomst van Fondsenwerving een webinar over succesvol donateurgericht ondernemen. In dit webinar, dat op 1 maart wordt gehouden, staat de Klantrede 2018 centraal, een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, dat door H3ROES wordt uitgebracht. De klantrede wordt opgesteld door een breed scala aan ‘vakidioten’ om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken.
 
Tijdens het webinar wordt Rob Beltman van H3ROES ondervraagd over zijn visie rond de laatste trends met betrekking tot klantgerichtheid en hoe deze omgezet kunnen worden naar praktische handvatten voor goededoelenorganisaties. Het webinar is een eerste in een reeks georganiseerd vanuit De Toekomst van Fondsenwerving.
 
Next level
In een kort tijdsbestek wordt helder hoe je een ‘next level’ kan halen in jouw organisatie en wat daarvoor nodig is. In hapklare brokken, pragmatisch en impactvol. Natuurlijk haal je het maximale uit dit webinar als je live al jouw vragen stelt aan de twee presentatoren. Er is geen specifieke specialistische voorkennis vereist. Inzicht in doelgroepen en geefmotieven is een pré.
 
Over de sprekers
Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker. Rob is medeoprichter van H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken. Zijn overtuiging: markt- en klantgericht werken vraagt om ontorganiseren! Muurtjes afbreken en mensen ruimte geven om echt waardevol werk te doen. Fernando van der Brug is coördinator events en externe communicatie voor De Toekomst van Fondsenwerving, een beweging van fondsenwervers die vinden dat fondsenwerving beter kan en moet. Het doel is een donateur gerichte cultuur te realiseren in de Nederlandse fondsenwervingsector. Fernando is daarnaast teammanager Acquisitie bij Greenpeace Nederland, en heeft een all-round marketing & fondsenwerving achtergrond.
 
Klik hier voor meer informatie en aanmelden.