MediaTest en Wayne Parker Kent namen samen het initiatief voor een periodiek onderzoek onder Millenials (23 t/m 37 jaar oud) en Generatie Z (8 t/m 22 jaar oud). In de eerste meting werd aandacht besteed aan onder meer hun mediagebruik, online privacy, gender equality en politiek. Half mei zijn de resultaten van de tweede meting bekend. Daarin is uitgebreid aandacht besteed aan goede doelen. Hoe kijken deze generaties aan tegen goede doelen? Zijn ze werkelijk zo lastig te bereiken? Hoe zij ze over te halen om te doneren? Hoe zijn ze wel te raken?
Wat doen we tijdens het webinar?
- We gaan een kijkje geven in de wereld van deze jonge doelgroepen.
- We delen de uitkomsten uit de beide onderzoeken die wij deden met Wayne Parker Kent.
- Bart zal putten uit voorbeelden uit de onderzoeken die hij voor goede doelen deed.
- We halen ook andere bronnen aan die relevante informatie leveren over deze twee generaties.
- En natuurlijk spitsen we dit toe op goede doelen. Wat kun je als fondsenwerver doen om aan te sluiten bij deze jonge mensen?
Bart Kleijn

Moderator: Rob Beltman
24 mei 10.00 tot 11.00 uur
Klik hier om je aan te melden.