The Custodian Principles uitgeroepen tot marketingcampagne van het jaar

Gisteravond heeft KAS BANK de prijs voor beste marketingcampagne van het jaar in ontvangst mogen nemen bij de Funds Europe Awards in Londen.
Gisteravond heeft KAS BANK de prijs voor beste marketingcampagne van het jaar in ontvangst mogen nemen bij de Funds Europe Awards in Londen.
27 november 2015
Nieuws | | Fondsenwerving

De jury beoordeelt onze Custodian Principles als een werkelijk unieke campagne, die duidelijk boven de - overigens sterke - competitie uitsteekt. De jury stelt vast dat de laatste jaren veel instellingen in het bank- en verzekeringswezen zich ingespannen hebben hun merk beter te positioneren. De Custodian Principles maakten echter de meeste indruk. 
  
Onze principes – Bewaren, Beschermen, Ontwikkelen
In februari 2015 heeft KAS BANK een nieuw concept gelanceerd met als doel custodianship in onze drie thuismarkten Nederland, UK en Duitsland op een hoger niveau te brengen. In een serie minidocumentaires vertellen custodians uit andere sectoren – een museumdirecteur, een bergbeklimster, een microbioloog en een astrofysicus - over wat hen inspireert en waarom zij het belangrijk vinden om bepaalde waarden en principes te Bewaren, Beschermen en Ontwikkelen.
 
Vervolgens hebben we deze drie basisprincipes  – Bewaren, Beschermen, Ontwikkelen - verder ontwikkeld. Deze set van culturele en morele waarden laat zien wie we zijn en hoe wij er voortdurend naar streven te handelen in het belang van onze klanten.
De sterke waarden die deze campagne uitdraagt en de kwaliteit van de vormgeving en realisatie van de Custodian Principles hebben ervoor gezorgd dat dit concept zich onderscheidt van alle andere campagnes in de financiële sector.
 
Laat je inspireren!
door de boeiende verhalen van onze collega-custodians: bergbeklimster Helga Hengge, dr. Alexander Sturgis, directeur van het Ashmolean Museum in Oxford, dr. Willie Smits, microbioloog en natuurbeschermer, en astrofysicus professor Vincent Icke.