Organisatie: Stichting AAP
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Almere
Vervaldatum: 6 september 2018
AAP is per direct op zoek naar een enthousiaste, creatieve Fondsenwerver om onze donateurs te informeren over ons werk, ze te betrekken bij de ontwikkelingen van de dieren en vooral om ze te bedanken voor het feit dat ze ons werk mogelijk maken. Ben jij een fondsenwerver die donorgedrag wil onderzoeken, begrijpen en sturen? Dan is dit de baan voor jou!
Stichting AAP
Bij AAP geven we op professionele wijze gestalte aan een ideaal: het verbeteren van het welzijn van misbruikte of afgedankte uitheemse zoogdieren uit heel Europa. Dat doen wij door dieren, afkomstig van illegale handel, circussen, proefdierlaboratoria of particulieren op te vangen op onze locaties in Almere en Villena (Spanje).
Ook werkt AAP aan het voorkomen van welzijnsproblemen door de publieke opinie te beïnvloeden en door actief invloed uit te oefenen op wet- en regelgeving via beleidsmakers en –beslissers op dit terrein in Europa. Wij werken daarbij actief en op strategisch niveau samen met professionele partijen in binnen- en buitenland. AAP is daarbij een internationaal gezaghebbend expert.
Jouw rol
Binnen een ambitieus team fondsenwervers ben je voornamelijk verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van activiteiten om donateurs bij AAP te behouden. Hierin heb je de vrijheid nieuwe concepten te ontwikkelen en activiteiten te testen passend binnen de huidige strategie. Denk bijvoorbeeld aan een op maat benadering van onze donoren, het opzetten van een middel donorprogramma of het opzetten en uitvoeren van kwalitatief donor onderzoek. Daarnaast denk je ook mee over de fondsenwervende strategie en de invulling van onze donor journeys voor nieuwe donateurs. Het monitoren van resultaten en aanscherpen van acties is voor jou vanzelfsprekend. Je analyseert, evalueert en rapporteert de resultaten, werkt nauw samen met collega’s binnen het team en met de collega’s van communicatie. Je functioneert goed in een omgeving met ruimte voor eigen inbreng en schrikt niet van verantwoordelijkheden en targets. Je rapporteert direct aan het hoofd Fondsenwerving.
Jouw bagage
- HBO werk- en denkniveau;
- ervaring op het gebied van (direct) marketing en databasemarketing;
- minimaal 3 jaar relevante ervaring met grootschalige fondsenwervende programma’s, bij voorkeur bij op het gebied van loyaliteit;
- begrijpt welke donor insights er nodig zijn en hoe je deze kunt verkrijgen;
- je goed kunnen verplaatsen in de doelgroep van AAP;
- in staat om planningen en kosten-baten analyses te maken en deze te evalueren;
- in staat om zelfstandig te werken en beslissingen te nemen, zonder daarbij je collega’s te vergeten;
- donor- en resultaatgericht;
- uitstekende communicator, zowel schriftelijk als mondeling in Nederlands en Engels.
Ons aanbod
We bieden je een uitdagende functie in een omgeving waar onze dieren in de voortuin huizen. Een inspirerende en internationale werkomgeving en dat alles op korte reisafstand van Amsterdam en Utrecht.
Salaris varieert tussen de € 2.348,- en € 3.031,- (bruto per maand o.b.v. 32 uur per week) en is afhankelijk van relevante werkervaring, waarbij het mogelijk is om jaarlijks door te groeien.
AAP heeft behoudende salarissen, maar is bereid mee te denken over mogelijkheden voor opleiding en is flexibel in thuiswerken.
Meer weten of direct solliciteren?
Enthousiast geworden, maar je hebt nog vragen? Bel met Irma Kalkhoven, Hoofd Fondsenwerving, telefoon 036 523 87 87.
Stuur je sollicitatiebrief en CV vóór 7 september a.s. via deze linkof per mail naar werken.bij@aap.nl onder vermelding van nummer 2018-07-FWFL t.a.v. Elly Koppers, Teammanager Personeelszaken.
Meer informatie over onze organisatie? www.aap.nl
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.