Nieuwe huisstijl voor Woord en Daad

Het nieuwe logo van Woord en Daad
Het nieuwe logo van Woord en Daad
8 maart 2018
Nieuws | | Fondsenwerving

Woord en Daad heeft een nieuwe huisstijl. De organisatie meldt dat het nieuwe logo symbool staat voor ‘samen’ en ‘verbinden’. Daarin is het beeldmerk een combinatie van het &-teken en van twee personen die samen een eenheid vormen. De huisstijl is ontworpen door Spankracht Ontwerpers.
 
De nieuwe huisstijl sluit volgens Woord en Daad naadloos aan bij de missie. ‘Woord en Daad verbindt mensen over de hele wereld in de strijd tegen armoede, vanuit Bijbels perspectief. Wij zijn voortdurend in beweging omdat de wereld om ons heen snel verandert. Ons nieuwe logo straalt dit uit: we zijn verbonden én in beweging.’

 





De kleuren van het nieuwe logo zijn geënt op de kleuren van het vorige logo, maar nu iets krachtiger neergezet. In het kader van duurzaamheid zal niet al het drukwerk onmiddellijk worden vervangen. ‘We willen duurzaam omgaan met onze materialen en maken zoveel mogelijk onze oude voorraden op’, aldus de stichting.