In de NEWSROOMS beschrijft het redactieteam van De Dikke Blauwe organisaties en personen dusdanig dat stakeholders zoals major donors & social investors snel objectieve documenten en relevant nieuws kunnen vinden. De Newsrooms worden geproduceerd in eigen beheer, maar wel in goed overleg met personen en organisaties die bereid zijn een bijdrage in de kosten hiervoor te leveren.
Waarom Newsroom?
Omdat daarin namelijk altijd de laatste nieuwtjes en filmpjes van steunwaardige goede doelen bij elkaar staan, gemaakt en geselecteerd door het team van (eind)redacteuren en verslaggevers van De Dikke Blauwe. Newsrooms bevatten nieuws en geen eenzijdige propagandaverhaaltjes of verdraaiingen van feiten.
Paspoorten: contact met individuele bestuurders
Een vast onderdeel van de Newsroom wordt gevormd door De Dikke Blauwe Paspoorten: dit zijn profielen van zowel de individuele bestuurder(s) als van deorganisatie zelf. Deze Paspoorten bevatten antwoorden op vragen die zeer relevant zijn voor major donors en hun adviseurs. Het gaat hierbij minder om cijfers en promotie, zoals in veel bestaande databanken en gidsen, maar veel meer om persoonlijke passie en motivatie. Die vormen immers de basis van vrijwel elke (major)donor-relatie!
►Wilt u binnen uw eigen interessegebied zoeken naar organisaties die mogelijk uw dromen delen en rechtstreeks in contact komen met de bestuurders om daarover te praten of nadere informatie op te vragen? Klik hier.
♦Wilt u de gedrukte jaargids (600 pagina's) 'De Dikke Blauwe4', waarin ook profielen, paspoorten en contactinformatie van steunwaardige goede doelen zijn opgenomen? Klik hier.
►Wilt u voortaan elke donderdagochtend het laatste nieuws, opinies en achtergronden over de wereld van doneren & sociaal investeren? Voor een geheel kosteloos abonnement op DDB Journaal: klik hier.
Filantropen