Per 1 september 2020 is Maricken Hengeveld (1976) gestart in de rol van marketing directeur bij Mobile Interaction Company. Het bureau dat fondsenwervers van goede doelen en musea helpt bij het vergroten van hun sociale impact met behulp van mobiele journeys.
In deze nieuwe functie wordt zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de marketing- en communicatiestrategie van Mobile Interaction Company. Hengeveld heeft ruime ervaring als marketing- en communicatieprofessional. Voor haar aantreden bij Mobile Interaction Company was zij bij de Jaarbeurs werkzaam als manager corporate communicatie, marketing en PR, directeur van de vakvereniging Platform voor Klantgericht Ondernemen en Business Manager bij EY VODW.
‘Ik heb enorm veel zin om samen met het bevlogen team van Mobile Interaction Company bij te dragen aan de verdere professionalisering van het merk en fondsenwervers en musea te helpen om hun maatschappelijke verhaal bij een breder publiek te laten landen en hun betrokkenheid te vergroten’, aldus Hengeveld.
Jeroen de Rooij, oprichter en creatief directeur over de aanstelling van Maricken Hengeveld: ‘De afgelopen twee jaar is M.I.C op natuurlijke wijze hard gegroeid. Met Maricken gaan we een volgende groeifase van onze organisatie in.’
Over Mobile Interaction Company
Mobile Interaction Company biedt een platform waarmee zij mobiele journeys creëert om met het maatschappelijke verhaal van goede doelen en musea impact te maken bij donateurs, leden en vrijwilligers. KWF Kankerbestrijding, Hartstichting en Jantje Beton zijn voorbeelden van de goede doelen die gebruik maken van de diensten van Mobile Interaction Company. Voor meer informatie en cases: www.mobileinteractioncompany.com
Organisatienieuws
(Partner content)