Organisatie: De Domijnen
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Sittard
Vervaldatum: 24 augustus
De Domijnen is dé culturele instelling in Sittard-Geleen die professionals, amateurs, cultuurliefhebbers en vrijwilligers verbindt. Zij produceert en programmeert tal van culturele activiteiten voor iedereen in de stad en de regio. Samen met alle betrokken partijen wil De Domijnen kunst en cultuur stimuleren en nog aantrekkelijker maken voor de inwoners van de Westelijke Mijnstreek.
De Domijnen kent de volgende afdelingen: Podium, Collecties & Informatie, Exposities, Educatie, Bedrijfsvoering en Communicatie & Marketing. Bij de Domijnen werken ruim 100 medewerkers verdeeld over ruim 60 fte. De jaarlijkse omzet bedraagt circa 13 miljoen euro.
De afdeling communicatie en marketing is verantwoordelijk voor alle (online) communicatie(-campagnes) voor de diverse afdelingen als ook voor de corporate communicatie en de interne communicatie. Wij zijn op korte termijn op zoek naar een:
Medewerker Publiciteit en Marketing (m/v)
voor 32 uur per week (0,89 FTE)
voor 32 uur per week (0,89 FTE)
De medewerker publiciteit en marketing opereert in een klein team (7 m/v) en voert communicatie(-campagnes) en -activiteiten uit in opdracht van de interne opdrachtgevers die verdeeld zijn over de diverse onderdelen van De Domijnen (film, theater, hedendaagse kunst, historie en archeologie, archief, bibliotheken, kunst- en cultuureducatie, festivals en amateurkunst). De medewerker werkt daarbij samen met (externe) vormgevers, drukkers, etc. Daarnaast levert hij/zij een bijdrage aan de interne communicatie en rapporteert aan het hoofd van de afdeling.
Wij vragen:
· een afgeronde opleiding MBO/HBO-communicatie of een vergelijkbare opleiding (binnen het culturele veld)
· min. 3 à 4 jaren ervaring met kunst- en cultuurmarketing of een vergelijkbare functie c.q. organisatie
· ervaring met websites (WordPress), online marketing en social media (o.a. FB, Instagram en Twitter)
· ervaring met multimediale communicatie campagnes incl. free publicity
· sterke redactionele vaardigheden
Daarnaast:
· heb je goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
· ben je in staat om pro-actief informatie te vergaren en deze adequaat te gebruiken
· werk je zelfstandig en ben je flexibel
· beschik je over een ondernemende instelling en ben je in staat communicatieve kansen en mogelijkheden te zien en te benutten
· ben je initiatiefrijk, inventief/creatief en heb je een dienstverlenende instelling
· ken je de kunst- en cultuurwereld en de relevante pers in Limburg
· ben je in staat om gemakkelijk in- en extern (pers)relaties op te bouwen
· ben je sterk gericht op het bevorderen van samenwerken, binnen de sector en de overige afdelingen van De Domijnen
· heb je affiniteit met budgetten, cijfers en bewaak je deadlines
Wat bieden wij
Wij bieden je een tijdelijke aanstelling voor de periode van 1 jaar. Voor afloop van deze periode wordt met je besproken of de tijdelijke aanstelling (voor bepaalde of onbepaalde tijd) verlengd wordt. Het salaris bedraagt – mede afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal € 1.882,- en maximaal € 2.777,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband excl. 8% vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Daarnaast bieden we passende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Aanvullende informatie
Het inzien van persoonlijke profielen op sociale media kan onderdeel uitmaken van de procedure. De sollicitatiegesprekken worden ingepland in de week van 3 tot en met 7 september. Donderdag 30 augustus wordt u hierover bericht. Neem voor meer informatie over de functie contact op met Hans Bours, hoofd Communicatie, Marketing & Projecten: hans.bours@dedomijnen.nl.
Solliciteren
Herken je je in dit profiel? Stuur dan uiterlijk 24 augustus 2018 een motivatiebrief en CV gericht aan Tom de Rooij, directeur-bestuurder van De Domijnen via PenO@dedomijnen.nl.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.