Medewerker Marketing (tijdelijk) bij Festival Cement

Medewerker Marketing (tijdelijk) bij Festival Cement
Medewerker Marketing (tijdelijk) bij Festival Cement
27 augustus 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Medewerker Marketing (tijdelijk)
Organisatie: Festival Cement
Aantal uren: 28 uur 
Locatie: ‘s-Hertogenbosch
Vervaldatum: 3 september 2018
 
Festival Cement biedt een podium aan de nieuwe generatie talentvolle Nederlandse en Vlaamse theatermakers, choreografen en toneelschrijvers. Daarnaast is het een platform en ontmoetingsplek voor jonge mensen die de podiumkunstensector voeden met nieuwe ideeën en reflectie.

Cement bestaat uit drie pijlers: 1) het festival, 2) de eigen producties en 3) het contextprogramma. Elk jaar veroorzaken die drie samen een explosie van eigenzinnigheid, verbeeldingskracht, risicovreugde, maakplezier, nieuwsgierigheid en ongekunsteldheid. Festival Cement 2019 vindt plaats van 22 tot en met 30 maart.

Kom jij ons team versterken?
Festival Cement in ’s-Hertogenbosch zoekt een

Medewerker Marketing


Functie Medewerker Marketing
Als medewerker marketing ben je, aangestuurd door en samen met hoofd marketing, verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die horen bij de marketing en communicatie rondom Festival Cement en Cement Producties.

Taken
·      Meedenken over en meewerken aan campagne en inhoudelijke invulling (foto, video, geschreven/gesproken uitgaven)
·      Vertaling campagne naar middelen en productie van middelen
·      Uitvoeren van de publieksacties
·      Drukwerkbegeleiding
·      Begeleiden van fotografen, videoredacteuren tijdens het festival
·      Web-beheer
·      Bedenken, plannen en uitvoeren social media content
·      Databasebeheer
·      Verzamelen van programmateksten en bijbehorende informatie
·      Aansturen vrijwilligers marketing en infobalie
·      Maken van een marketingplan voor de Cement Producties en het uitvoeren daarvan
·      Overige algemene kleine en grotere communicatiewerkzaamheden en algemene officewerkzaamheden

Wij zoeken
Wij zoeken een aanpakker die gelooft in de kracht van kunst en die affiniteit heeft met theater, dans, festivals en podiumkunsten. Je hebt aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie in de culturele sector. Je hebt ervaring in het schrijven van teksten voor online en offline media, in drukwerkbegeleiding en in content management systemen.
Je kunt goed zelfstandig werken en loopt over van de ideeën. Je bent flexibel en stressbestendig. Je hebt plezier in het gebruik van social media en bedenkt graag plannen om (nieuwe) doelgroepen bij het festival te betrekken. Je hebt een afgeronde, gerelateerde HBO-opleiding. En je bent vanzelfsprekend de gehele festivalperiode (22 tot en met 30 maart 2019) beschikbaar.

Wij bieden
·      Een uitdagende, afwisselende functie met ruimte voor creativiteit en eigen initiatief
·      Een gedreven, gezellig en gemotiveerd team
·      Aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
·      Salarisindicatie Schaal V van de cao Theater en Dans (minimaal € 2.148 en maximaal € 3.188 bij fulltime dienstverband)

Reageren
Stuur je sollicitatie voorzien van korte motivatie en cv uiterlijk 3 september 2018 naar Festival Cement, eugenie@festivalcement.nl. We moedigen je daarbij aan om op basis van onze online identiteit te benoemen waar je mee aan de slag zou willen gaan. Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 10 september 2018.

Voor vragen over de vacature kun je terecht bij Eugenie Verschuren (hoofd marketing) via 073-612 57 08 of eugenie@festivalcement.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.