AMSTELVEEN (19 januari) - Stichting AAP, Edukans, Leger des Heils en Villa Pardoes zijn de winnaars van een gratis Marktplaats-advertentiecampagne, elk ter waarde van € 35.000. De campagnes werden vorige maand verloot tijdens een bijeenkomst die werd georganiseerd in samenwerking met VFI, de brancheorganisatie van goede doelen.
De afgelopen twee jaar hebben intussen acht VFI-leden een gratis Marktplaats-campagne gewonnen. Samen met de winnaars is elk kwartaal bepaald hoe het campagnetegoed het beste ingezet kon worden. Hierdoor is veel ervaring opgedaan, die tijdens de kennissessie in december werd gedeeld met ruim zestig fondsenwervers en marketeers.
Olivier van Duijn, directeur core business van Marktplaats.nl, vertelde zijn gehoor over de snelle ontwikkelingen binnen het totale medialandschap, terwijl Key account manager Ronald Singor een kijkje achter de schermen bij Marktplaats.nl gaf. Joost Wolzak, productmanager bij Marktplaats.nl, liet daarna met zijn stoomcursus "User Experience" de aanwezigen zien hoe een website snel toegankelijk, bruikbaar en informatief kan worden gemaakt.