Medewerker Marketing en Communicatie bij Het Zuidelijk Toneel

Medewerker Marketing en Communicatie bij Het Zuidelijk Toneel
Medewerker Marketing en Communicatie bij Het Zuidelijk Toneel
21 augustus 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Medewerker Marketing en Communicatie
Organisatie: Het Zuidelijk Toneel
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Tilburg
Vervaldatum: 7 september
 
Het Zuidelijk Toneel maakt theater. En meer. Artistiek leider Piet Menu runt samen met een groep theatermakers uit Nederland en Vlaanderen een veelkleurig theaterhuis. Als initiator, curator en adviseur verzamelt hij de beste makers samen onder één dak. Ons werk staat in de wereld, en de wereld maakt deel uit van ons werk. Ons centrale thema: de blik van De Ander. We bieden ons publiek vergezichten die ons via een omweg wat over onszelf vertellen. Sinds 2010 is HZT gevestigd in Tilburg. We richten ons op Nederland met een bijzondere aandacht voor de eigen regio Noord-Brabant.
Wij zoeken per direct een
 
Medewerker Marketing en Communicatie
(minimaal 32 uur, verloning CAO Toneel en Dans)

Officieel
·      Je komt in een klein team met drie collega’s te werken, je levert input aan de ontwikkeling van het marketing- en communicatiebeleid, met nadruk op het gebied van onze social media en website.
·      Je voert zelfstandig communicatieactiviteiten uit, vooral op het gebied van social media en de website. Je schrijft teksten, stuurt ontwerpers en vormgevers aan en beheert deelbudgetten.
·      Je bedenkt originele invalshoeken, je kunt zelfstandig werken en legt contacten met belanghebbenden uit het werkveld en publieksgroepen.
·      Je houdt de ontwikkelingen in je werkveld bij en zet die strategisch in.
·      Je hebt een oprechte passie voor de culturele sector in het algemeen en theater in het bijzonder. Naar makers toe ben je zowel empathisch als doelgericht.

In het echt
Gezocht een hedendaagse enthousiasteling wiens hand vergroeid is met smartphone, met het hoofd leeft in iclouds en houdt van kattenfilmpjes. Een fantasierijk netwerker die onze voorstellingen, dromen en wensen kritisch en creatief kan omzetten in traffic, clicks, followers en ouderwetse likes. Iemand die live en virtueel zijn mannetje of vrouwtje staat en er ook woorden aan kan geven. Een technologisch wezen met een sociaal en kunstzinnig hartje en lenzen die micro van macro kunnen onderscheiden. Iemand die ons nieuwe wegen laat zien naar Rome en ze desnoods zelf ook bouwt. Hebben wij grote verwachtingen? Ik vrees van wel.

Interesse? 
Stuur brief en CV vóór 8 september naar Stan van Herpen, stanvh@hzt.nl.
Het eerste gesprek staat gepland voor 17 september, het mogelijk tweede gesprek op 20 september.
Voor meer info: www.hzt.nl
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.