Door marketingprocessen te automatiseren bereik je niet alleen meer resultaat, maar is het ook meetbaar en krijg je realtime inzicht in de kosten en opbrengsten van je marketinginspanningen. Wil je hier alles over weten? Waar je moet beginnen, wat je allemaal kunt automatiseren, wat precies de toepassing is voor non-profits en welke voorbeelden er uit de praktijk te halen zijn? In dit webinar beantwoord Daan Schmidt deze vragen en biedt je een praktisch stappenplan voor jouw organisatie.
Wat ga je leren?
- Wat marketing automation is;
- Wat je allemaal kunt automatiseren;
- Wat de toepassing is voor non-profits;
- Hoe je kunt bepalen of het interessant is voor jouw organisatie;
- Hoe je kunt beginnen;
- Welke praktische zaken erbij komen kijken;
- Welk budget je nodig hebt;
- Voorbeelden van andere organisaties (non-profit en profit).
Moderator is Marie-Claire de Waal van WWAV.
Daan Schmidt was van 2008 tot 2015 actief in de charitatieve sector als Sales & Marketing Manager van ifunds. Sinds 2015 is hij mede-eigenaar van Schmidt communicatie, een online marketingbureau gespecialiseerd in marketing automation.
Klik hier om je in te schrijven.