Goede doelen voegen aan de samenleving waarde toe die het bedrijfsleven en overheid niet kunnen bieden. Vanuit het perspectief van die sector becommentarieert Van den Tweel ontwikkelingen in markt, maatschappij en media: feitelijk, scherp, nuchter en ontnuchterend.
Uit de recensie van Edwin Venema:
'Markgericht, missiegedreven is al met al een mooi en zeer lezenswaardig tijdsdocument geworden met kritische, vermakelijke, maar ook zeer wijze kanttekeningen bij al dat gespartel dat goeddoen soms is. De som van alle columns levert een verrassende consistentie op in de wijze waarop Van den Tweel kijkt naar het spannende snijvlak van markt, overheid en maatschappelijk middenveld. Een echte aanrader voor op de leestafel of het nachtkastje van bestuurders, toezichthouders, managers, fondsenwervers en campaigners in onze sector die de blik vooral op vooruit willen zetten.'

“Marktgericht, missiegedreven” (ISBN 9789462498167) is een uitgave van Walburg Pers en kost €19,99,- Met de code DDB-TWEEL hoeven lezers die het boek bestellen, tot 1 juli geen portokosten te betalen (buiten NL: 2,50 korting op de porto).
Om direct te bestellen: klik hier