Gisteren was het nummer ‘Een kopje koffie’ van V.O.F. De Kunst voor het eerst te horen in de nieuwe versie: ‘Geen kopje koffie’. Speciaal voor de campagne zong de band het nummer opnieuw in. Met de campagne wil Solidaridad op humoristische wijze laten zien hoe een koffieloos tijdperk aanvangt als er geen actie wordt ondernomen.
Agenda
Geen kopje koffie voor Solidaridad
1 december 2017
Nieuws | Redactie DDB | Agenda
Vorig maand lanceerde Solidaridad in samenwerking met Natwerk de campagne ‘Een wereld zonder koffie’. De boodschap: door klimaatverandering is de koffieproductie in gevaar, terwijl wereldwijd de consumptie jaarlijks groeit. De campagne is nu aangevuld met een lied en een koffiebar zonder koffie.
Gisteren was het nummer ‘Een kopje koffie’ van V.O.F. De Kunst voor het eerst te horen in de nieuwe versie: ‘Geen kopje koffie’. Speciaal voor de campagne zong de band het nummer opnieuw in. Met de campagne wil Solidaridad op humoristische wijze laten zien hoe een koffieloos tijdperk aanvangt als er geen actie wordt ondernomen.
Gisteren was het nummer ‘Een kopje koffie’ van V.O.F. De Kunst voor het eerst te horen in de nieuwe versie: ‘Geen kopje koffie’. Speciaal voor de campagne zong de band het nummer opnieuw in. Met de campagne wil Solidaridad op humoristische wijze laten zien hoe een koffieloos tijdperk aanvangt als er geen actie wordt ondernomen.