Fons van Rooij , oprichter en voormalig directeur van WWAV, treedt per 1 september 2012 toe tot het bestuur van Make-A-Wish Nederland. Hij krijgt de portefeuille ‘marketing en communicatie’. “Ik heb het verzoek van Make-A-Wish gehonoreerd omdat het doel, zieke kinderen in hun kracht laten komen door een grote wens te vervullen, me enorm aanspreekt”, aldus Van Rooij.
Door het aflopen van bestuurstermijnen vernieuwt de stichting het bestuur. “Het kwam heel mooi bij elkaar”, zegt voorzitter Titia Mulders. We waren op zoek naar een bestuurslid met kennis op het gebied van Marketing en Communicatie. Onze directeur Harmienke Kloeze had in het recente verleden een aantal keren contact gehad met Fons en noemde zijn naam. Na een kennismakingsgesprek was de klik er direct. We boffen dat we gebruik kunnen maken van de indrukwekkende kennis en ervaring van Fons.”
“Aantrekkelijke organisatie”
Van Rooij heeft enthousiast ja gezegd op het verzoek van Make-A-Wish Nederland. “Ik heb het verzoek van Make-A-Wish gehonoreerd omdat het doel, zieke kinderen in hun kracht laten komen door een grote wens te vervullen, me enorm aanspreekt. Maar ook de
professionele aanpak van Make-A-Wish, hun grote ambitie en de focus op werken met vrijwilligers maken het voor mij een aantrekkelijke organisatie om me voor in te zetten”, aldus Van Rooij.
Personalia