ABN AMRO heeft een aantal wijzigingen binnen de Corporate Communicatie-afdeling van de bank doorgevoerd. Door het samenvoegen van de verantwoordelijkheid voor het merk ABN AMRO met de afdeling Sponsoring & Events en de ABN AMRO Foundation, ontstaat een nieuwe afdeling 'Brand, Sponsoring & Foundation'. Ernst Boekhorst wordt Manager Brand, Sponsoring & Foundation.
Ernst Boekhorst heeft de activiteiten van de bank op het gebied van sponsoring en de ABN AMRO foundation via het zogenoemde Partner van de Toekomst-programma de afgelopen jaren een gezicht gegeven. ‘Met zijn positieve energie, verbindende kwaliteiten, en sterke klantgedreven instelling streeft Ernst met zijn teams steeds een hoge kwaliteit delivery na’, aldus Daniel Casalod, Directeur Corporate Communicatie & Sustainability, in de toelichting van ABN AMRO bij de benoeming van Boekhorst.
►Bron: Sponsor Report
►Wilt u voortaan elke donderdagochtend het laatste nieuws, opinies en achtergronden over de wereld van doneren & sociaal investeren? Voor een geheel kosteloos abonnement op DDB Journaal: klik hier.
Personalia