DDB-columnist Marc van den Tweel schrijft boek ‘Marktgericht, missiegedreven’

Marc van den Tweel. Foto: Norbert Waalboer
Marc van den Tweel. Foto: Norbert Waalboer
27 mei 2021
Nieuws | | Walburg Pers

Marc van den Tweel schrijft al sinds 2004 voor De Dikke Blauwe (en voorgangers FM en Filanthropium) en deze kenner van ‘de wereld van goed doen’ is met Tweels Tweak één van de best gelezen columnisten. Volgende week verschijnt zijn boek Marktgericht, missiegedreven bij Walburg Pers.

Met scherpe pen beommentarieert Marc van den Tweel ontwikkelingen in markt, maatschappij en media. Feitelijk, relativerend, nuchter en ontnuchterend geeft hij inzichten over besturen en toezichthouden, maatschappelijk ondernemerschap, openbaar bestuur, fondsenwerving, politiek, media, leiderschap, goede doelen en de marketing van idealen.

Zijn beste columns zijn nu geactualiseerd en opgenomen in het boek Marktgericht, missiegedreven, dat begin juni verschijnt. In het boek zijn ook een aantal, niet eerder gepubliceerde columns van Van den Tweel afgedrukt. Een must-read voor bestuurders, toezichthouders en fondsenwervers in de goede doelen sector!
 




Marktgericht, missiegedreven is verkrijgbaar via de boekhandel of in de webshop van walburgpers.nl. Lezers van De Dikke Blauwe die Marktgericht, missiegedreven bestellen via de webshop van Walburg Pers, hoeven met kortingscode DDB-TWEEL geen verzendkosten te betalen!*
Ga naar walburgpers.nl en vul bij het afrekenen de code DDB-TWEEL in!


*Binnen Nederland en geldig tot 1 juli.