Laat je inspireren door KWF en Hartstichting tijdens het virtuele CX in 1 day-event

Laat je inspireren door KWF en Hartstichting tijdens het virtuele CX in 1 day-event
Laat je inspireren door KWF en Hartstichting tijdens het virtuele CX in 1 day-event
15 september 2020
Nieuws | | Fondsenwerving

Hoe bereik je als goed doel en fondsenwerver je doelgroep? Hoe weet je hen écht te raken, waardoor donateurs en collectanten zich binden aan jouw organisatie? Onder andere Hartstichting wist op een nieuwe en gebleken succesvolle manier beleving te creëren met het evenement 'Hartstocht'.
 
Om hier antwoord op te krijgen, nodigt Mobile Interaction Company (M.I.C) - partner van CXin1day - lezers van De Dikke Blauwe uit voor het virtuele event CX in Goede Doelen & Fondsenwerving. Het virtuele event vindt plaats op vrijdagmiddag 2 oktober.
 
Wat je leert op dit event
Op deze vrijdagmiddag inspireren wij je door succesvolle cases en learnings van goede doelen en fondsenwervers te delen. Onze sprekers nemen je mee in hoe zij hun doelgroepen weten te vergroten, te raken en te verbinden. Een customer experience via mobiele journeys die bijdraagt aan de organisatiedoelstellingen.
 
Met onder andere Hartstichting (Ronald Schouten, manager Brand activation & events) en KWF Kankerbestrijding (Paul Feldbrugge, teamlead Samenloop en Mobiele betrokkenheid) staan er twee spraakmakende cases op het programma, waarin innovatie en activatie voorop staan. De campagnes Hartstocht van Hartstichting en Samenlopen van KWF worden uitgebreid besproken met ruimte voor interactie en het stellen van vragen.
 
Storytelling en fondsenwerving via mobiele journeys
Campagnes zorgen voor waardevolle inkomsten voor goede doelen en fondsenwervers. Belangrijk is dat je de doelgroep op een persoonlijke en relevante manier weet te raken om hen langdurig aan je te binden met het maatschappelijke verhaal. Oftewel, de customer experience maximaliseren. 
 
Met storytelling via mobiele journeys wisten Hartstichting en KWF een nieuwe manier van beleving te creëren en hun doelen te overtreffen. Hoe? Daar kom je achter tijdens het virtuele event op 2 oktober. Meld je gratis aan via Mobile Interaction Company.

Mobile Interaction Company (M.I.C)  is naast Beeckestijn als partner verbonden aan dit event dat wordt georganiseerd door CustomerTalk.