Organisatie: Hartstichting
Aantal uren: 36 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 10 juni
De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.
Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen.
De sleutel tot succes ligt hierbij in twee woorden: versnelling en betrokkenheid.
Wij willen voorop lopen in digitale marketing, om als eerste nieuwe kansen te spotten om meer mensen te bereiken en te betrekken bij onze doelstellingen.
Daarom zoeken wij een innovatieve social media expert die ons naar het next level gaat brengen.
Ben jij geniaal in social storytelling? Vertaal jij branding en marketing strategieën naar social & new media concepten? Duik je in de data en breng jij de content voor onze social kanalen naar het hoogste niveau? Kom dan ons Team Digital & Klantinteracties (16 personen) versterken als:
Contentspecialist Social Media
- 36 uur per week
- Standplaats Den Haag
Taken
Wat ga je doen?
Jij bent de social content specialist voor onze digitale kanalen. Je zorgt dat het organisch bereik van onze social kanalen en de merk engagement continue groeien. Je creëert, redigeert en publiceert content, je adviseert over de social & new media strategie en bent verantwoordelijk voor de executie. Dit doe je door het:
- Proactief creëren, verbeteren en vernieuwen van social content: je initieert zowel spontane als geplande activiteiten en campagnes
- Doorgronden van -met name- Instagram, Youtube en Facebook, hoe onze audience interacteert met social en daarop inspelen door optimalisatie en innovatie
- Opstellen en uitvoeren van content planning voor onze always-on strategie en campagnes
- Monitoren van merkreputatie, engagement en activatie
- Coördineren van het webcare team
- Nauw samenwerken met de content en online marketingcollega’s en externe bureaus
Functie-eisen en profiel
Wat vragen wij?
- HBO werk- en denkniveau
- Afgeronde opleiding op het gebied van communicatie of nieuwe media
- 3 tot 5 jaar relevante werkervaring
- Excellente kennis van social & new media en community management
- Ruime ervaring met het inzetten van kick-ass (always-on) social campagnes, coördineren van een webcare team en aansturen bureaus
- Je weet alles van video
- Hoge mate van zelfstandigheid, waarbij je makkelijk schakelt tussen verschillende taken.
Ons aanbod
Wat bieden wij?
- Een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging
- Het salaris ligt tussen € 2.762,- en € 3.871,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur), afhankelijk van relevante werkervaring
- 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling
- Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
- Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling
Informeren en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dideke van Lieshout, teammanager Digital & Klantinteracties op telefoonnummer 06-34034402.
Solliciteren kan via onze website.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.