AMSTELVEEN(25 maart) - Het gaat er niet om of je relaties, klanten en donateurs tevreden zijn. Het gaat erom of ze je aanbevelen. En wanneer doen ze dat? Alleen maar als ze enthousiast zijn! Met dit uitgangspunt start een door Nassau en Heliview opgezette parallelsessie tijdens het komende Civil Society Congres op 20 mei onder de titel "De kracht van het 2.0-enthousiasme: kent u uw superpromotors?"
‘Superpromotors' zijn betrokken bij charitatieve organisaties, delen hun mening en hebben invloed. Zeker in het web 2.0-tijdperk kan de communicatie van deze mensen een exponentiële impact op merken en fondsen hebben. Hun blogs, posts en tweets worden door duizenden mensen gelezen. Steven Bol (Heliview) en 22 (Nassau) laten tijdens hun sessie op Civil Society Congres zien hoe de deelnemers hun eigen superpromotors kunnen vinden en in beeld kunnen brengen. Waarom zijn ze zo enthousiast over bepaalde merken/fondsen en hoe, waar en wanneer delen ze hun enthousiasme? Welke mensen worden door hen beïnvloed? Hoe ziet hun sociale netwerk eruit? Door de superpromotors beter te leren kennen en met hen samen te werken kunnen organisaties de juiste keuzes maken over producten, thema's, communicatiestrategieën. Deze sessie laat zien hoe organisaties leren luisteren naar wat de superpromotor hun te vertellen heeft. Daarbij wordt aandacht besteed aan de geluiden op internet, de interne data en het klantbeeld bij de medewerker. Ook komen gebruik van panels en community's aan de orde.
Aanmelden voor deze sessie (vol = vol) kan eenvoudig online: klik hier.