De goede doelenorganisaties krijgen bij de veiling punten, die ze kunnen inzetten om te bieden op een young professional. Die presenteren zichzelf op het podium met hun specifieke expertise, zoals marketing & communicatie, personeelsmanagement, financiën, logistiek, ict of juridische zaken. Volgens netwerkorganisatie Laluz hebben de jonge talenten en de goede doelen behoefte aan elkaar.
,,We merken dat jonge mensen door de kredietcrisis meer gaan nadenken over waar ze mee bezig zijn. Onze generatie was gewend dat alles altijd maar beter wordt en het niet op kan. Nu worden we geconfronteerd met een nieuwe situatie. Dat geeft stof tot nadenken'', aldus een woordvoerster van Laluz.
Goede doelen
Christie's veilt kennis voor goede doelen
20 augustus 2009
Nieuws | Redactie DDB | Goede doelen
AMSTELVEEN (20 augustus) - Bij veilinghuis Christie's in Amsterdam laat netwerkorganisatie Laluz op 2 september jonge, talentvolle professionals ‘onder de hamer' komen. Goede doelen kunnen bieden op de kennis en kunde van deze ‘young professionals'.