Afdhel Aziz was op het afgelopen IEG Sponsorcongres in Chicago dé sensatie met zijn gedreven en inspirerende verhaal over hoe bedrijven ‘cool’ zijn door goed te doen en daarmee bovendien winst kunnen maken. Het boek schetst het perfecte huwelijk tussen het bewustzijn van de wereld waarin we leven en het maken van profit.
Het Nederlandse event wordt georganiseerd door SE Consultancy en Sponsorreport. Naast de keynote presentatie van Afdhel Aziz zal er een aantal aansprekende casevoorbeelden gepresenteerd worden en wordt er afgesloten met een forumdiscussie over hoe bedrijven 'lessons learned' in de praktijk kunnen brengen.
De kosten voor dit event bedragen 225 euro (ex. BTW). Earlybird inschrijvers (voor 1 augustus) ontvangen het boek 'Good is the New Cool' gratis. Reserveer nu alvast een plaats via een mail naar DDB-Expert Sponsoring Ad Maatjens: ad@sponsorreport.nl . Het aantal plaatsen is beperkt.
►Bekijk de promovideo: klik hier
♦Bekijk de TEDX-presentatie hieronder:
Nieuw:
DDB Daily: elke dag om 12.00 uur het laatste nieuws & opinie van de afgelopen 24 uur in uw mailbox. Gratis service naast uw wekelijkse DDB Journaal.
Aanmelden: klik hier.