Korte biografie
Ad Maatjens wordt ook wel ‘Mister Sponsoring’ genoemd. Hij is founder en hoofdredacteur van Sponsorreport, het vakblad voor de Nederlandse en Vlaamse sponsorbranche dat is opgericht in 2014. Sponsorreport verschijnt tien keer per jaar, waarvan 4 keer als printeditie en inclusief de eindejaarsglossy met exclusieve onderzoeken en analyses, (internationale) case-studies, data en interviews. Daarnaast organiseert Maatjens kennissessies, een jaarcongres en studiereizen. In 2015 werd hij uitgeroepen tot 'Sponsor Personality van het Jaar.' Maatjens becommentarieert voor de DDB-redactie het nieuws uit de wereld van sponsoring. En dat is nog niet zo gemakkelijk, want sponsoring en filantropie zijn altijd al overlappende gebieden ...
Ad Maatjens wordt ook wel ‘Mister Sponsoring’ genoemd. Hij is founder en hoofdredacteur van Sponsorreport, het vakblad voor de Nederlandse en Vlaamse sponsorbranche dat is opgericht in 2014. Sponsorreport verschijnt tien keer per jaar, waarvan 4 keer als printeditie en inclusief de eindejaarsglossy met exclusieve onderzoeken en analyses, (internationale) case-studies, data en interviews. Daarnaast organiseert Maatjens kennissessies, een jaarcongres en studiereizen. In 2015 werd hij uitgeroepen tot 'Sponsor Personality van het Jaar.' Maatjens becommentarieert voor de DDB-redactie het nieuws uit de wereld van sponsoring. En dat is nog niet zo gemakkelijk, want sponsoring en filantropie zijn altijd al overlappende gebieden geweest. De scheidslijn is vaak zeer diffuus.